Machineshark

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Alien: Isolation

Nečakajte nič ucelené, sú to len moje postrehy a myšlienky, z ktorých sa pokúsim dať dokopy niečo zmysluplné. Pozor - spoiler
Preskočím nejaké obsiahle úvody. Pri ohlásení Alien: Isolation a prvých traileroch som mal trochu obavy. Hlavne po Aliens Colonial Marines, ktoré počas vývoja sľubovalo hororový zážitok, vo výsledku však z toho vyšla obyčajná action game s alienmi. xxALBxx4927xx Atmosféru strachu sa tvorcom podarilo zvládnuť na jednotku. Zatiaľ sa mi pri žiadnej hre nestalo, že by mi pri hraní v nočných hodinách dokázala privodiť stavy hraničiace s infarktom. Tých šokov bolo pomerne dosť. :D Votrelec je po grafickej stránke nádherne spracovaný, rovnako ako jeho inteligencia. Po Sevastopole snorí v podstate stále, časom sa dokonca začne učiť a skúmať miesta, ktoré predtým prehliadal. Zaujímavý je poriešený systém saveov, ktorý je takmer totožný so staručkou hrou Alien: Ressurection. Dobre a teraz budem trošku frflať. Nemôžem si pomôcť, ale občas mi to pripomína Outlast, či už rozprávaním príbehu cez záznamníky alebo štýlom hrania. Samozrejme, nič to nemení na kvalite, len občas mi votrelec prišiel trochu... ľudský. Trochu ma sklamalo, že sa tam neobjavila kráľovná. Ale zase nemôžem chcieť všetko :D Len tak mimochodom, v tejto súvislosti ma napadlo, že autori použili koncept z prvého filmového Votrelca, kde (vo vystrihnutej scénke) bolo ich rozmnožovanie vysvetlené tak, že votrelec nechával ľudí premeniť sa na vajcia. Samozrejme sú to len moje špekulácie ale bolo by to zaujímavé. Príbeh pekne zapadá medzi oba filmy, objasňuje určité veci, napríklad prerušenie signálu na lodi Pilotov. Koniec ponechali viac-menej otvorený. Zostáva mi iba dúfať, že votrelci potýrajú Amandu Ripley aj v ďalšej časti. :D

Recenzie | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014